...........

hade det inte varit skönt om någon för en gångs skull lyssnade och svarade när man försöker göra någoting fint för den. man står där med ett leende och frågar och frågar och frågar igen.. inget svar. blir irriterad och "skriker" vad vill du ha!? då får man svar. men hur gulligt är det? nä man känner sig sådär haft sugen på att vara hemma vissa dagar.
ska iaf till stan med alle, mamma och kolla på vårjacka, jeans och skor.. really need it! tyvärr så ville inte gud att jag skulle köpa den där underbara jackan på monki förut, intalar mig själv att den var säkert ful irl men hur kan den då vara slutsåld =P muu!
åå jag längtar tills man går där med tunna gympadojjer och en tunn jacka och mina fina nya sommar/vår väska. dom har börjat sopa bort allt grus på vägarna oxå :D alltid en skön känsla varje år.
vad tror du?

byeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback