Nyår

 
Vi åkte till slussen för att kika på fyrverkerierna. Eller snarare jag tvingade med alla för att kolla. Ville fota å se om det skulle bli bra. Blev ganska nöjd men hann inte direkt ställa om kameran och prova mig fram. Ställde in allt innan vi klev ur bilen. På tolvslaget välter jag stativet med kameran på plus min öl... lyckat. Tyckte lite synd om den stackars båten som blev utsatt för de massiva fyrverkerierna, men grymt var det.
 
Innan åt vi middag, rediga köttbitar med lyxig potatispuré. Jag och Alle hade handlat massa gott till efterrätt som vi åt efter slussenuppdraget. Säkert 20 olika godsaker som bla marinerade vitlöksklyftor, rackabajsare (svensk kallrökt körv) och massa ostar. Supergott var det och jag ville prova allt på samma gång. Blev en sen kväll, tror vi gick och lade oss efter 4 någon gång. Dock är jag inte ett dugg trött idag och vill bara ut! Men det är det ingen annan som vill haha.
 
I julklapp av bästa hussen och matten fick jag supervantar, alpackastrumpor, godis och en valfri kurs! Har redan börjat kika på kurser och ev. privatlektion. Det är långt ifrån alla kurser som har kommit upp för våren men jag håller utkik. Annars vore ju en privatlektion toppen. Vi måste få andra nya ögon att titta på oss och få hjälp med det där däcket... Slalomen tror jag inte vi behöver hjälp med, det är bara att nöta på. Måste nog börja med någon slags grundträning med Theo att han ska jobba ifrån mig. Han är så väldigt fäst 50 cm ifrån mig. Ja det är mina 2013 tankar haha.
 
Gott nytt år på er :)
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fina bilder !!! Kram

2013-01-02 @ 22:09:02
Postat av: Mamma

Det var jag somskrev nyss :-)

2013-01-02 @ 22:09:52
Postat av: Jenny

Gott nytt år på dig och Theo också!

2013-01-04 @ 23:54:10
URL: http://jennysnuzie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback