Frustrerande!

Waa! Jag vill få till slalomet på Theo! Typ träna 3 gånger om dagen varje dag så vi kommer framtåt.. För jag tror faktiskt man måste träna så intensivt med såna grejer som man måste nöta. Slalomet är en nöta-grej. Sista träningen med Theo var i helgen och så avslutade jag passet med 3 skicka med bara 10 cm imellan slalompinnarna, alltså isär. Det är häftigt när det går bra och när man utmanar och håller andan för ögonblicket :D
Filmade bara en film då sambon tittade förbi, så jag tvingade honom att filma oss. Då hade jag tagit bort nästan alla pinnar och tränade på tight mellan pinnarna med svåra ingångar (före).
 
 
Sedan vill jag har ordning på gungan och kvalitetsäkra däcket. Men gungan får bli någon annan prio när jag kan vistas på klubben och träna där utan att ramla i leran :D
 
Snart byter jag blogg oxå! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback