Träning på klubben

idag blev det träning på klubben. planerna var asleriga se resultat nedan.
 
Jag ville köra bana och sedan slalomträning. tog säkert 40 min att bygga banan haha, skitsvårt :D
men det blev nog bra tillslut även fast det inte såg ut som på pappret.
 
 
Theo hade på något mystiskt sätt fått lera på båda ögonbrynen, det såg gulligt ut, han ser helt bekymrad ut :D
 
 


Nästa gång kör jag nog med en "tråkig" leksak, det verkar som att agilityn är belöning i sig.
 
I slalomet måste jag tänka på att inte stanna upp efter eller innan jag klickar, det är antagligen därför farten blir dålig.
jag hade ju med slalomet i banan och det gick ju bra :) jag hade extra stort avstånd mellan pinnarna så att han inte skulle misslyckas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback