Grattis!

Till Jenny och Tilo som fick sitt andra 1a pris i klass 2 i lydnad.
LP 2 nästa helg!! :D
 
En söt boxer på tävlingen :)
 
Såklart var det en kelpievalp som var med, jag vet inte hur många gånger jag tittade på den och log, ägaren måste trott att jag var besatt :D haha
 
Theo var med för att miljöträna och slappna av. Han gjorde det strålande och jag glömde typ bort honom flera gånger hihi.
Vi körde två ingångar på plan och sedan tränade vi lite agility. Slalom på schemat och det gick strålande, en miniantydan till att gå slalom såg jag, kul kul. Så körde vi plattunneln och den tycker han är skitkul (tack så mycket bollen). Däcket körde vi oxå och han krashade en gång rejält, jag höll då på och smälla av och trodde att han aldrig skulle hoppa det igen. Men inga problem! Jag körde direkt igen och det gick bra *pust*.
 
I slalomet går det framåt jag kan springa bredvid, stå bakom, gå, stanna upp och göra likadant på vänster sida. Nästa gång höjer jag kriteriet mer och minskar avstånde imellan mer och sätter upp mer pinnar. Den här gången körde jag bara 5 pinnar.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ehvahettere... söt?????? Den ser ju inte klok ut. ;)
Kram på dig, innan du vet ordet av har du egen hund. :-)

2012-09-16 @ 20:12:43
URL: http://jennysnuzie.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback