Dieten

Jag är nu inne på min tredje vecka med LCHF. När jag vägde mig sist hade jag gått ned drygt 3 kg, det är ganska mycket tror jag. Men det är för att jag inte håller på och räknar fett och sånt. Man bör ligga på ca 65 % om dagen i fett och resten ska typ vara protein.
Jag äter ju saker som innehåller kolhydrater, min dagsranson med kolhydrater är från 0 - 30 g som dagen. Med LCHF säger man att max 20g KH per dag är "tillåtet", annas är det inte LCHF. Men men jag kör mitt rejs och det fungerar bra.
Det jag inte kan fatta är att jag inte ätit en enda kaka eller en enda chokladgrej på hela två veckor. Innan åt jag i princip varje dag. Shit!
Visst har jag varit sugen, det är hemskt att vara i affärer. Jag vill ha allt! Men min vilja är för stark för att "unna" mig och köpa något.
Dock har jag druckit öl, och det är som att äta vitt bröd. Jag tyckte ölen var supersöt haha. Sedan drack jag bara vitt vin, torrt.

Nä vi får se hur länge jag kör detta, jag hade tänkt i någon månad i alla fall. Så skillnaden märks, det är inte värt det och testa bara i någon vecka eller så.

Nu ska jag kila iväg till jobbet!

Kommentarer
Postat av: FELICIA FLISAN :D

så kul!!:) och duktig du är!!

2012-09-22 @ 10:02:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback