Min katt :)

Han är så duktig! Jag har lärt honom sitt på kommando, superkul hihi. Han är inte världens snabbaste men han verkar gilla det. Så fort jag öppna lådan till klickern och godiset kommer han springande och sätter sig haha. Pösiten :)
Vi döpte honom till Boos, men varken jag eller Alle säger boos vi säger bara katten, eller gubben.
 
Här är en liten filmis på honom 
 
Ikväll efter jobbet blir det träning med Theo, måste hetsträna en snabbis innan helgen. Inte för att det kommer gå mycket bättre men man kan alltid hoppas på att ett mirakel sker haha :D

Kommentarer
Postat av: Jenny

Men vad gulligt! Man ser hur han tittar till efter klicket verkligen. :) Snutt! Varför Boos?

2012-10-11 @ 19:43:48
URL: http://jennysnuzie.wordpress.com
Postat av: Anonym

Haha va kul, gulle. håller med om Boos?

2012-10-13 @ 08:39:18
Postat av: Linda

Varför maja, plutten och fido...?

2012-10-14 @ 22:19:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback