Hus

igår fick jag och Alle en huskänsla, tänk och bara köpa ett hus utanför stockholm. ta ett lån pang bom..
de flesta har ändå lån idag så varför inte??
vi kollade på massa hus och dom som var bra låg närmare flen.
jag hittade ett som var 80 kvm stort och hade ett garage på 96 kvm!! snacka om bra träningslokal haha. kan ju till och med hyra ut den :D

ja ibland får man sådana tankar att bara dra iväg. men då kommer koncekvencerna oxå. vad ska man hitta för jobb där, ska man pendla? hur blir det om man plötsligt vill åka in till stan för att gå ut? såklart har jag mamma att sova hos då. och hur ofta kommer man att hälsa på alla inne i "stan".. hmm.
bästa vore ju att kunna jobba hemifrån, fatta vliket lyx! skaffa vovve och jobba hemifrån och åka på träningar/kurser i sthlm.
*drömmar*

Kommentarer
Postat av: Jenny

Min syster tycker ju att jag ska flytta till Avesta eller Norberg. NEVER är svaret på det. Men visst är det en dröm för mig också att kunna köpa hus på landet och så. Superhärligt.

2012-10-24 @ 00:42:29
URL: http://jennysnuzie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback