Blodad tand

Nästa helg är det som sagt rallytävling, det ska bli kul och igår kväll letade jag på SBK tävling efter mer tävlingar i år. Hittade efter många om och med en rallytävling och en agilitytävling! Superkul!! För att inte göra samma misstag så anmälde jag både till agilityklass och hoppklass. Är gungan med i agilityklassen så struntar jag i att låta honom köra den, garanterad disk.. det känns bra haha. Äsh! Jag vill bara komma ut i tävlingsvärlden för framtiden + att det är så kul! Theo gillar det oxå verkar det som. Nyttigt med miljöträning och slappna av där.
 
Just nu sitter jag på jobbet och äter kakor, så där lagom nyttigt... fy på mig!
Tjing!

Kommentarer
Postat av: Malin

Gott med kakor ;) Kul med rallytävling, lycka till!

2012-10-17 @ 22:53:04
URL: http://liivat.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback