Hakan i backen

Hittade en film som jag inte har lagt in. han är så söt! plutten.
 
 
ikväll blir det ridhusträning, skojigt! ska bli spännande och se Theo i action i ridhusmiljö. får se vad det blir för träning. ska nog köra mycket koncentration med störning och leka mycket tänkte jag. sen kanske det blir lite agility. måste ju få ordning på det där däcket... en platsliggning kanske man ska smyga in. jag har ju totalskippat den för att theo bara går upp, å inte förstått uppgiften. men nu när vi var på privatträning så sa faktiskt Linda att när Theo ligger på sin station så ligger han inte och vilar, han ligger platsliggning. såå jag kanske har fått det gratis nu :D när han vilar är när vi oxå pausar, och tex fikar och så.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Theo är så söt, och smart. Såg du att han fubbade och du klickade iaf? :D Svårt att se när de verkligen har hibbat när man sitter framifrån. Kram på er!

2012-11-20 @ 19:55:27
URL: http://jennysnuzie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback