Massa

Om vi tar det närmaste så ska lilla Theo sova över för första gången :D Spännande! Så åker vi direkt på kurs på morgonen efter. Sen åker vi tåg till landet efter kursen till landet, så mysigt! Fast jag tror inte det kommer att bli toppenväder, men jag längtar ändå till att grilla. Väl där ska jag pussa på 4 veckors rottisvalpar... usch vad kär jag kommer att bli.

Theo ska sova över några gånger för att i juni ska han bo hos mig från torsadg-måndag :O oj oj, jag kommer att bli med hund :D Om allt går som det ska alltså, då blir det så. Ska bli kul i alla fall, då jag jag utvärdera mina träning i flera dagar :D

Sen ska jag köpa peace & love biljetter, woho! Kent kommer ju så jag var tvungen att gå dit, tagit ledigt och allt har jag gjort oxå :) Kan det bli sommar nu?

Imorrn är det kristi..någonting så vi stänger en timme tidigare idag och ledigt imorrn, kan det bli mer toppen! :D

Vi hade ju inbrott i januari, skitbajs och så.. vi försöker byta lägenhet, hrm. Men i alla fall har jag fått in skadepengarna på mitt konto nu idag, en bra siffra blev det tillslut men vi ska byta försäkringsbolag. Jag kan inte rekomendera trygghansa som hemförsäkrning...

Nu ska jag jobba vidare och ikväll eller imorgon kommer det upp lite filmer från förra gången vi tränade. Där jag bla länkade ihop frittfölj - inkallning och läggande under gång, skit kul och det gick faktiskt ganska bra :)

Tjingeling!

Btw, dags för en ny bannerdesign snart... känns ju lite gammalt med ett höstfoto. Får väl ut någon dag i solen och fota :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

ska bli så kul på P & L med dej, kram mamsen <3

2012-05-16 @ 20:31:17
Postat av: Jenny

Är inte så impad av Kents senaste singel faktiskt, men man kanske får lyssna in sig på den... kul med lite hund hemma också, mysigt för dig och Theo! :)

2012-05-16 @ 22:59:50
URL: http://jennysnuzie.wordpress.com
Postat av: Anna

Åhå, P&L! Med vem?? (nej jag ska inte dit :p)

2012-05-17 @ 20:44:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback