Tanto

Idag bär det av mot hornstull, vi ska gå promme med forumet och sedan ska jag och jenny träna lite efter det. har lagt om träningen helt nu för theo.
han stressar ju upp sig på träning, för mycket. så nu ska vi träna båda två samtidigt och pausa samtidigt, lite rutin sådär. sen får vi se hur mycket och hur svåra grejer vi ska träna, det beror på hur mycket theo klarar av.
jag tror det blir bra, för då kommer han inte ha tid att stressa och skälla som en tok.
tänk vad man lär sig mycket av en enda individ, nyttigt må jag säga!
det negativa är att det inte blir några filmer... om jag itne riggar upp kameran. men den är inte min och jag är lite rädd om den. vill inte försöka hålla koll på den när jag tränar.

det kommer säkert bilder från prommen senare. det skulle vara fint väder men när jag tittar ut är det helt molningt? på klart.se står det att det ska vara strålande. jaja varmt är det i alla fall :)

jag åt föresten min första glass 2012 i torsdags :D

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja, det var strålande sol enligt både klart.se och yr.no. :S Det blev ju inte soligt förrän framåt eftermiddagen. Hoppas ni hade det trevligt i Tanto!

2012-03-24 @ 20:44:08
URL: http://jennysnuzie.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback