Semester

Jaha idag så börjar tydligen min lilla semester, det känns inte som att det är en riktig sommarsemester.
Jag ska ju åka till dalarna nu på måndag och sedan börjar peace & love på torsdag. Så tog jag ledigt veckan efter.

Imorgon blir det lugnt. Vi ska åka ut i skärgården och picknicka eller käka något någonstans där. Det kommer nog bli mysigt :)
Få se om jag hinner träffa Jenny på en liten träningsrunda, länge sedan sist.. Hon ska förresten tävla snart, i 2an. Modig som tusan att bara anmäla sig när alla moment inte är helt klara, ska bli spännande i alla fall :D

Idag, myskväll med lite choklad och kanske en film.. bara slappna av och slippa tänka på jobb.

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad ska du göra måndag, tisdag, onsdag då? :D

2012-06-21 @ 23:13:21
Postat av: Jenny

Ha så kul i Borlänge, bli inte arresterad för knarkbrott! :D

Svar: hahah ingen fara :D jag lär vara lugnast i stan!
Linda

2012-06-22 @ 23:30:37
URL: http://jennysnuzie.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback