Rally

Igår efter jobbet gick jag och hämtade Theo för lite rallyträning :)
Som tur var så kom Alle precis och han fick agera kameraman.
 Jag värmde upp på en grusplan men lek och lite andra övningar, sen gick vi till en liten fotbollsplan 15 meter bort och så lade vi ut en bana som jag hade skrivit ut (tror det var 12 moment), Theo fick vila vid sin station så länge.
Hade tyvärr glömt mina koner så ingen slalomträning blev det...
Jag torrgick banan en gång och sedan gjorde vi en planingång.
Första rundan gick sådär, han hängde med men inte som han kan/brukar. Så var jag lite osäker och då blir han loj.
Andra gick super! Han var med (några tappningar) och gjorde allt jag sa. Blev överlycklig och studsade runt på planen hahaha
 
Det vi måste träna på är banor och banor. JAG måste bli säkrare på alla moment och kunna dem utantill i sömnen. Så är det såklart lite följsamhet som alltid måste tränas. Samt ingångar på plan och uppvärmningsövningar, måste hitta rätt strategi!
 
Idag blir det tapas med massa folk på någon udde (har glömt namnet) :) och imorrn ska vi ut med jobbet. Både äta och dansa :)
 
Filmer från rallyn kommer antagligen imorgon!
 
Juste, i måndags fick jag äntligen hem min uppgraderingstelefon, jag har haft kontaktkort med stenålderstelefon länge länge nu, så det var dags :D
tänkte först inte skaffa iphone men det fick bli en sådan för att kameran är så himla bra. Alle har ju en HTC one x och den är grym men jag tycker den är för stor. Lätt är den men otymplig....

Nu ska jag fortsätta jobba, första kvällsjobbet den där veckan. Nästa vecka börjar jag 6-13, najsiga tider va!
 
Tjingeling!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback