04:40

är inte en mänsklig tid att gå upp, speciellt inte till jobbet :D
tränat har vi gjort i alla fall, i torsdags gick vi till vinterviken och tränade massor, sen promenerade vi till det svenska sushiköket och jag blev bjuden på sushi för första gången, svingott var det! men är inget större fan av wasabin, tyckte den hade lite konstig smak.

hundarna var med på uteserveringen och det slutade med att jag lämnde theo halv elva på kvällen, från att ha varit ute från 12 :D det är härligt det!
 
här är lite bilder och filmer från i torsdags
 
dags att sova tyckte tilo och gick och lade sig...
 
nu ska vi få se den roligaste bild jag någonsin har tagit.... gissa djuret (djuren?)
 
 
 
 
 
Jenny kommenterade att jag svänger väldigt fort, och ja jag springer ju fan i svängarna :D
 

I söndags hade vi bestämt att det var dags att åka till någon klubb och träna lite, länge sedan för mig och Theo när vi körde agility, perfekt att åka till någon bk då. sagt och gjort pallrade vi oss dit, massa stress för att hinna med tåg, mat och buss.. men det gick :)
Väl där värmde vi upp och jag fixade en station åt Theo, guld värt!
körde först lite lydnad samt cirkelarbete och flyttade oss sen till agilitylpanen, handling, slalom och däcket stod på schemat, handlingen gick super, slalom och  däcket är fortfarande samma, inte helt katastrof det går sakta framåt :)
pausade och gick in i stugan samt för att äta lite. det sitter lite folk vid ett bord med två hundar varav en gör ett litet utfall mot oss.
hunden morrar mot ägaren efter att ägaren har slagit den mot skuldran med sin vattenflaska, som ett straff för att den gjorde utfall.. efter att hunden morrade mot ägaren slår h*n hunden i huvudet 5 gånger, hårt... med vattenflaskan igen.
jag blev helt chockad.. fy fan! hur kan man göra något sådat mot ett djur?! vissa ska fan inte ha något djur alls.. usch!
bannar mig själv oxå för att jag inte sa till, sådär får man fan inte betee sig. sällskapet sa heller ingeting utan fortsatte prata som inget hade hänt.
nä fy då, blir rasande bara jag tänker på det :(
 
till något annat.. jag bakar scones så här mitt i natten och nu ska jag dricka en tröstande kopp te och en skåne :)
 
god natt och hej hej!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback