Julklappar

Sitter på tunnelbanan på väg in till stan. Ska shoppa lite julklappar. Tycker faktiskt det är ganska tråkigt att handla det. Det är alltid svårt att veta vad man ska köpa och så är det världens hysteri på stan. Sen är det svårt att veta vem man ska köpa till.

Imorrn händer något roligare. Nämligen den årliga hundmässan! Så kul 😊kommer att vara där hela långa dagen från halv nio till kvällen. Ska försöka se någon annan tävling än bara lydnaden.

Igår var vi i Bromma blocks efter mitt jobb. Skulle kolla efter någon klapp till svärföräldrarna men hittade inget. Köpte istället massa gott te och kaffe till oss själva haha. Sen gick vi till Bromma zoo. Så jäkla stort! Dom har verkligen allt. Men lite dyrt tyckte jag att det var. Theo fick sig iaf en liten present. Inget ätbart förstås haha.
Ne nu ska jag hoppa av! Tjing!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag tycker Bromma Zoo är klena på halsband, selar och koppel, i princip bara Hurtta. Men i matväg har de ju det mesta, både tänkbart och otänkbart.
Jag älskar att shoppa julklappar! :bounce:

2012-12-16 @ 13:04:34
URL: http://jennysnuzie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback