Theo visar kroppskontroll

Lille mannen har börjat fått ordning på sina fötter..
 
 
frågan är om jag har det.
 
 
Nä men jag råkade köra en för svår bara för mig och Theo, det var typ 4-5 byten på den lilla banan och jag hann inte riktigt med. Då blir det vägringar för att Theo blir osäker på vad jag menar. Men man lär sig!
Byggde den här banan av ren lathet, eftersom det var så få hinder. Men detta är en hoppklass 1 bana, hua. Vi måste träna :D
 
Träningen gick helt ok bra, förutom mina misstag då, sen började det ramla in massa folk på planen. Theo blev ganska störd av detta och la av lite, så då körde jag enkla saker med en ny leksak, det gick ganska bra :)
Tror det inte hade varit några problem om alla hundar hade varit där när vi kom. Men det är bara träning på störing som gäller.
 
Snart sticker vi till landet! :D wiho!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback