Långhelg snart!

Här kommer lite filmer från i helgen :)

ingångar, vi nöter på och jag tycker det ser helt ok ut. inte många fel som blir.. vilket jag tror är bra :D ska köra mindra och mindre med godis i vänsterhanden, det är den han tar sikte på och jag vill att han ska vara säker på vad han ska göra utan candy :)


Hoppstå, nu jävlar! alltså jag måste börja vända upp mer. jag kör på samma sätt med läggande under gång som med hoppstå. så att det inte blir raka frittfölj marcher så går jag lite snett och håller upp en hand, lite knäppt med det funkar!


Fritt följ, det går prima skinka nu. Bara att nöta på :) Testade lite starter och det går asbra, han hänger på.


Imorrn fredag kommer Felicia! ska verkligen bli såå kul :) Vi har inte setts sen i julas, på tok för lång tid.
Sen på lördag börjar agilitykursen, ska bli sjukt spännande, är lite nervös haha :D
Fast det jag är mest orolig över är att Theo blir lite för stressad, men som tur är har husse och matte tränat på att Theo ska ligga på en liten filt och "hrm" slappna av. Men han ligger i alla fall på den och är liite lugnare än vad han brukar så det är ju gött. Sen har jag blivit striktare och med koncekvent i min träning med honom.
Jag tränar alltid på separat håll och så pausar jag och Jenny samtidigt. Och varje gång det är paus kopplar jag honom och säger "paus", så får han ligga ned.
Och om Jenny vill att jag ska kika så får Theo antingen skvallra eller leta gotta på marken. Detta fungerar faktsikt riktigt bra! å vi har bara tränat i någon vecka, då 1 eller 2 gånger per vecka, mye bra!

På valborg åker Felicia, jag och två av hennes polare till uppsala och ska bo på något hotell och gå ut på någon klubb... inte för att jag visste hela den storyn men det blir säkert bra :D


Kommentarer
Postat av: Felicia

WIIIE! haha BRAAA du hängä mä i svängarna ;) 22:00 landar tåget i sthlm :DDD

2012-04-27 @ 13:07:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback