Soffa

today var jag o va barnvakt åt mathilda igen. gick först och köpte en cheeseburgare så jag inte skulle svimma. så gick vi till en lekpark där hon tumlade runt överallt. vi gungade och så gungade vi så tittade vi på andra barn och så gungade vi :D sen fick hon för sig att man skulle stå i ruschekanan (stavning?) vilket inte gick. så blev hon jätte frstrerad och bad mig hjälpa henne... trollet!
mathildas föräldrar skulle flytta ut massa saker ur en lägenhet där i kungsholmen och då kunde de inte ha henne där som röjjer runt.
fikade lite efteråt och jag köpte en torr macka.... funkade väl men så gott var det inte.
mamma köpte en soffa som stod i lägenheten som ingen behövde så fick jag hennes :D en ikeasoffa på över tre meter. bred som soffor ska vara och snygg ;) så när vi tog hem soffan fick min soffa skjuts på samma gång. väl hemma började jag sätta ihop den och damsuga varenda millimeter. lite börkigt måste jag erkänna att det var att sätta ihop den själv. men det gick :) så när jag ändå var igång med damsugaren fick alla golv sig en omgång med både damsugare och golvmopp. plockande undan allt skit och tände ljus och doftljus. älskar att storstäda och fixa extra fint när man får in "nya" saker i hemmet :) annars känns det bara meningslöst.

lagade lite wok sen. för första gången utan kokosmjölk. hade ganska lite ingredienser men om man letar så hittar man, plus lite fantasi. stekte haloumi vid sidan om och de var asgott att ha i :)
har suttit och gått igenom bilderna från studion och det är svåårt. många bilder är bra så det är svårt när man inte ser direkt, ja den ska jag ta!

här kommer lite mer studiobilder :)

low key



hi key








Kommentarer
Postat av: Nina [earthangel.blogg.se]

Hej!



Just nu har jag en tävling på bloggen där du kan vinna en sak från fotofyndet. Har du ingen systemkamera kan du alltid ge bort den i present eller använda saken till något annat.

Det är superlätt att delta så det skulle vara grymt kul om du ville vara med i tävlingen :)!!



Läs mer om hur man gör här: http://earthangel.blogg.se/2011/february/tavling-i-sammarbete-med-fotofyndse.html



Om du inte gillar reklam & annat ursäktar jag mig, Svara inte tillbaka om du inte gillar reklam. Ha en bra dag!

2011-02-21 @ 11:51:37
URL: http://earthangel.blogg.se/
Postat av: Chrstina

Vilka jätte fina bilder! Och snygg modell;)

2011-02-22 @ 17:25:31
URL: http://socialahundar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback