Studion

idag har jag varit och fotat Theo i studion i skolan. direkt när jag kom dit var den en kvinna som tittade flera gånger och sedan frågar om man får ha hundar i skolan ;) jag svarade bara att jag hade speciellt tillstånd så blev hon nöjd.
Theo charmade de flesta och hälsade (läs hånglade) på alla :)
de tyckte han var så lugn o go men liite fel hade de.
jag började med att leka lite med honom där inne och kastade lite bollar till honom, han var inte brydd ett dugg om att vara i den miljön.

kampen var att få honom att sitta still och stanna kvar. puh! jag fick hjälp av min lärare som var "skynkehållare".
jag började med low key (mörk bakgrund med ett ljus) det gick så där. fick väl till några bilder som blev bra men ingen som jag hade tänkt mig i huvet hur de skulle se ut. dessvärre försvann hälften av alla mina low key bilder, så jag är pissed off. jävla kameraskit. vet inte vad som hände. i går gjorde jag en ny mapp i kameran där alla nya bilder hamnade. och när jag lämnade av theo så fanns alla bilder.. men inte nu. och alla de hälften av de kort i början var de bra bilderna. så nu får jag välja någon dålig low key bild, grr!

theo började ganska snabbt tycka det var skit tråkigt att sitta still och stannade bara kvar i några sekunder, en utmaning med andra ord. massa godis och lite lekpauser så gick det hyffsat. vem säger nej till en godis lixom. i hi keybilderna fick han springa runt lös och jag kastade lite boll och godis och hade fingret på avtryckaren mest hela tiden. jag är i princip nöjd med alla bilder där :D kul!

theo kom vid halv åtta och runt den tiden började någon sjunga :S? vet inte vartifrån det kom. det lät i alla fall som det kom ifrån tvättstugan eller någon närliggande lägenhet. visst är det kul med lite upplivande sång ibland men inte just då. eller aldrig, från denna människa. han sjöng hemskt. blanding mellan ducshsång och någon form av opera/hårdrock? haha

när jag kom hem så åt jag en snabblunch och drog sedan till city dental för att hämta mitt blekmedel och tandformerna (?). min snabbaste visit i stan kan jag lova. 8 minuter var jag där :D sen hem igen. där jag framåt kvällen var väldigt trött. somnade vid 3 igår och gick upp halv åtta ;) så en tupplur i soffan var välbehövande.

nu ska jag sätta mig och sortera bilderna från idag och redigera lite på de mörka bildern.
här är ett smakprov :)


Kommentarer
Postat av: Felicia

åh så fin! :)



men kan du inte fråga din lärare om hjälp med att hitta bilderna i kameran då? :p

2011-02-18 @ 05:52:00
Postat av: sadnra

hej du varkar kunna mycket om hundar kan du ge mig tips om koppelträning och att dom tar skor och mössor och allt hur ska man då bort det men jag behöver mer hjälp om koppelträning han drar i koppel om det kommer nån hund,människa,cykel,barn och allt typ men värst hund! snälla kan du ge mig ett tips du kan skriva tipset på min blogg du vet sandraochtyson.blogg.se den :) <3 :)

2011-02-18 @ 16:35:27
Postat av: sadnra

och fin blogg jätte fin blogg faktist! <3 <3 :) :)

2011-02-18 @ 16:36:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback