Ser ingenting

natten till idag har varit förjävlig rent ut sagt. gick och la mig i gaanska bra tid och la mig för att läsa Memo (en bok om memorisering av alla de slag). läste länge och kände mig lite trött. jag brukar bli väldigt trött när jag läser så ögonen faller ner men inte igår. så jag stängde boken vid 3.. låg vaken till halv fem då jag somnade. vaknade igen halv sju och var törstig, snorig och pigg. somnade inte förrens halv 10 :O alle gick vid halv nio och jag låg ju vaken när hans väckarklocka ringde. helt sjuk var det. hade till och med på mig sovmasken (eller vad det heter) men den hjälpte inte alls. somnade vid halv tio och vaknade igen vid två..

när alle kom hem lagade vi paj, en brie ost paj med spenat och tomat och en med spenat, bacon, lök och tomat. blev supergoda!
under tiden vi föreberedde allt så droppade min näsa och ögon konstant. näsan droppade vatten och de gick inte att hejda. och så nös jag hela tiden :D bra att laga mat då.. nej men jag höll mig faktiskt undan.

sen har jag kollat på the dog whisperer.. hatar det programmet men kollar ändå för att stilla mitt hundbehöv. fast jag blir ju arg och irriterad här i soffan och mummlar för mig själv hur bra jag skulle ha löst det :D haha vad självsäker man är då.

ang. att lösa problem så ska jag den här veckan om jag blir frisk nog, hjälpa en vän med sin hund. har skrivit en lång lista av det jag har hört och sett för att lösa problemen. nu ska här tränas och redas ut saker. får se hur det går :) tur att hunden är ung och det inte har gått helt åt skogen än..





bloggen är inte fixad än men det kommer, så farligt är det nog inte :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback