Projekt

idag har jag och alle varit på kalas :) jätte mysigt var det. blev bjudna på ciabattabröd med massa tillbehör som man fick plocka själv. jag ville ta av allt två gånger men insåg ganska snabbt att mitt bröd inte skulle klara av det :D sedan fick vi tårta (såklart) som var jätte go, jag som inte brukar gilla tårta. well, lyckad dag/kväll.
fick mycket inspiritation av alles brors flickvän om mitt hundprojekt ;) har skrivit en del nyss om massa ideér och tankar. får väl se vart det leder.


nu är det dags att krypa till kojs. känner mig inte helt pigg.. kan bero på allt damm jag inhalerade när jag när hjälpte till att gräva fram ett dinosarieskelett.

känner mig inte så jätte negativ längre om Chile.. men 6 månader känns som en evigheet. nä, får smälta tanken lite och återkomma i sommar :D

gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback