Dagens skämt

jag alle och alles lillebror var och handlade idag. såklart var vi tvungna att fylla på med energi på ikea innan ;)

vi tre står vid köttdisken och tittar på köttfärs. två blonda tjejer kommer fram ursäktar sig lite halft om att de vill förbi och kolla de oxå. vi flyttar oss och står kvar och diskuterar köttfärs :P då vänder sig ena blondinen om.

Blondin: hur vet man vad som är blandfärs och köttfärs?
Jag: det står på
Blondin: är köttfärs nöt eller vadå?
Alle: ja köttfärs är nöt och blandfärs är gris och nöt
Blondin: jaha men vadå vad är kalv då.. kalvfärs?
Alle: ja.. det är förmodligen kalv

hahah så klockren :D herregud.
på vägen till affären lyssnade vi på p3. dom hade lite intervjuer med unga folk. typ om de ångrade något i livet och om de önskade sig något. ena killen sa skit ungefär 50 gånger på 5 minuter.. tror det var rekord eller något. sedan var det en brud som skulle tatuera in fuck you'll och reportern frågade vem det var menat till.. hon svarade alla. till och med jag frågade reporten.. ja vem vet svarade hon.
innan dom här frågorna sa hon att hon jobbade med äldre och att hon önskade sig massa pengar som hon skulle skänka till fattiga barn och att det var väldigt viktigt att ta hand om gamla... lita inte på någon och knulla er alla som hon så fint översatte sin text som hon skulle tatuera in.. bra där ;)


nu ska jag skriva vidare på mitt arbete.. dricker energidryck och ska snart äta lite mörk choklad, bra energii ;)
kommer ångra mig sen men vad gör väl det.

cesar trivs med sin mysfilt som egentligen skulle bli ett täcke till honom




Kommentarer
Postat av: Felicia

hahahaha :D

2011-02-08 @ 15:06:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback