Dagen

jag mötte upp alle efter hans jobb så vi kunde åka och handla.. vi hade tydligen inte allt hemma till middagen.
han mådde jätte dåligt och sa att han hade feber. överlevde dock shoppingen som slutade med en burk tandori pasta.

well. väl hemma stoppar jag i honom alvedon och ipren samt ett stort glas vatten. sen tar han tempen efter ett tag, 38,5. stackars liten :( han lägger sig i sängen med en vetekudde under fötterna för han frös så.
och jag fixar med maten som slutar med att jag gör tikka masala kyckling med ris och minibaguetter med vitlökssmör. tabletterna verkade hjälpa då han kom upp från sin lya inne i sovrummet.

maten blir klar och så tänder vi ljus. tyvärr så har jag haft i för mycket pasta så maten blev skit stark och för koncentrerad smak... *suck* jaja det gick att äta men hann bli lite äcklad innan jag hade ätit upp.
alle totaldeckade och sover än, för natten. så jag kollade på tv medans jag tröck i mig lite godis.



nu några timmar senare är jag så prottmätt av allt godis så jag tror jag spricker, fy! men jag kunde ju inte låta bli när de hade lakritsdumle på lösvikt :O




tror jag ska börja skriva på personanalysen till "boken" Frankenstien...

Kommentarer
Postat av: Felicia

dumle lakrits är uuunderbart!!

2011-02-16 @ 06:32:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback