Alla hjärtans dag

idag är det alla hjärtans dag. en dag som alla andra dagar men att man ska påminnas att visa lite extra kärlek. jag övertalade alle att vi ska äta någon god middag tillsammans och ha det mysigt. det är sällan vi gör sånna saker tillsammans nu för tiden. de senaste gångerna har det alltid varit någon årsdag eller halvårsdag. det är ju på tok för sällan enligt mig. så det är bra att den här dagen oxå dyker upp :)



jag har nyss suttit och pratat med Cesars ägare.. läänge :) han fungerar ju inte på det här fodret han äter nu tråkigt nog. det är jobbigt att se honom när det är som värst. just nu är det väl ganska bra men inte helt bra. så vi bestämde att efter hans foder är slut nu om någon vecka så ska han få börja äta ett foder utan protein. vet inte riktigt hur det där fungerar men det kommer att vara protein som är sönderslagna. så om det blir bättre utav det så kommer vi veta att han har någon form av allergi mot kött. så jag hoppas verkligen det är det så man slipper gå runt och undra.

just nu sitter jag och äter chinapuffar men ska snart ta tag i städningen och planera vad jag ska laga för mat tills ikväll. fick ett vykort av pappa nyss oxå. dom är ju i brasilien hela familjen. den postades den 13 januari, hela en månad tog det för kortet att komma fram :O

nu kom sopbilen oxå. det var verkligen på tiden. det är ett berg av sopor som legat där alltför länge. skulle ha tagit kort på det. för det är ganska iögonfallande. tur att det är lite kallt ute så det inte ruttnar och drar till sig massa fåglar o råttor.


bonusbild på en svart cesar


Kommentarer
Postat av: Anonym

2011-02-17 @ 18:05:13
URL: http://honungspajer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback