Magont? wtf

nu har jag haft ont i magen sen i lördags, 3 dagar... när ska det gå över? har knaprat piller och legat med vetekudde på magen, inget verkar hjälpa =(

måste komma på något att göra med min andra uppgift i fotokursen, ska fota stilleben. sjuk svårt. känns som att jag har noll fantasi just nu. sedan har jag ju svenskan oxå, dags att sätt igång med den oxå, läsa bok och referera och analysera.. jaja

nu ska jag baka lite scones och dricka te. vet att det är lite sent för att kalla det frukost men vad gör man =P

min nya plan:
försöka hitta jobb innom hund
ta ett annat jobb om det inte går
skaffa hund, planerat sommaren 2011 (*drömtankar* jag? nee..)
involvera mig innom BK
gå en utbildning inom BK
vidareutbilda mig
sen vet jag inte... haha

häjj då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback