parafras

jag bestämde för några dagar sen att jag skulle ha en bild på cesar som gäspar och ett lejon eller något annt vilt kattdjur.
så igår bestämde jag mig för att ta tanken i praktik. väntade på att cesar skulle bli trött o gå och lägga sig under täcket i sängen. sen tog jag fram kameran och väntade, pillade på honom och försökte få honom att gäspa. han har typ ticks eller något för varje gång om man råkar väcka honom eller när han precis vaknar gäspar han, göllit. men jag fick vänta 5 min innan han gjorde. något trött i armen.
skickade in bilderna igår men det var supersvårt att hitta en bra gäspbild på ett lejon. fanns knappt någon bra som matchade min. blev inte helt nöjd...
så de blev dom här:






bonus bild =)




btw så blev soppan med köttbullarna jätte god! mumms



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback