konsert och minusgrader

fii satan vad kallt det har varit ute. käle i backen, i alla fall vad jag kunde se..

mamma bjöd mig på konsert idag =) tittade på ed harcourt, sök på kära spotify (skivan från 2007 är bäst), lugn ch skön musik med lite humor, gött! men mamma har börjat blivit sjuk och hon var helt död så vi gick innan han hade spelat klart, även fast vi såg en och en halv timme, så ganska lagom.

när jag kom hem var cesar så kelig och glad att se mig (verkade det som). när jag satte mig vid datorn hoppade han upp på mina axlar och sen på mitt huvudet, hrm. fick skit ont i nacken han väger ju över 4 kilo.

ska nog kolla klart på en film som jag började kolla på för felra veckor sedan, eller någon annan får se =)

märker oxå att tvätten ligger i två proppfulla ikeapåsar 30 cm från mig. borde man tagit upp den kanske?

ringde mormor idag men fick inget svar, sen ringde hon upp när vi var inne på konserten. vill veta om jag kan ta med mig hunden till henne över jul. annars finns det typ inget annat alternativ än att stanna hemma. för alles famlij är inga djurvänner tydligen sedan är resterande allergiska.
undrar hur det blir när jag skaffar egen plutt. kommer ju inte få träffa någon =P
tur att mamma kan knapra clarityn tabletter så hon klarar sig.
hade i alla fall tänk bada hunden innan vi åker till dalarna, får se hur det går ;)
sän ska jag träffa felicia när jag åker dit och hon ska få träffa vovven och dom ska leka säger jag, haha ;)
men kom på att jag inte kommer kunna gå ut på juldagen ju, jekla hund ;)

cesars öron är så roliga, man kan få dom att fasta så här -
sen när han har sovit brukar dom fastna åt andra hållet men det har jag inte fått kort på än =P

nä nu ska jag krypa ner.
go natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback