hos mami

är hos mamma nu. varit i skolan tidigt och bara sovit tre timmar. lite svårt att somna och sova när man har en katt som breder ut sig och en snarkande kille ;) ska föröka hålla mig vaken så jag kan somna sen i natt =)

har skrivit på uppgiften o grejjat.
pia hörde av sig idag om en hundutbildning, snällt av henne :)
men utbildningen är på två år och kostar samanlagt 24 000kr. det kändes bra men är ändå tveksam... om jag blir aktiv inom brukshundklubben får jag en utbildning gratis, och gratis är gott ;) men samtidigt så är de privata utbildningarna mycket bättre, känns som man lär sig mer!

var nyss och handlade winerbröd och te, mammas kompis lunken ska komma förbi och fiika. gött!





Kommentarer
Postat av: Emelie

Ja den artikeln är riktigt bra, har läst den från och till några ggr. Måste nog lägga upp en plan och göra det lite mer strukturerat! Då kanske vi kan komma nån vart :)

2010-11-16 @ 08:21:27
URL: http://www.emeliebriding.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback