sol

ja det var väl på tiden! fast det blåser lite.
idag ska vi hämta tillbaka cesar som varit hos Pia medans vi var på landet. han fick stanna lite extra så att dom hade tid att mysa med honom lite.

svarade på en annons igår :P en familj som behövde hjälp att passa sni hund, en rottis (kunde väl varit en bättre ras men men). typ som en delägare fast dom betalar allt, jag borde ju få betalt oxå! meheheh. nää men jag tror det är bra för mig och min hälsa. hoppas bara dom svarar och att jag inte fortsätter ha sådan otur med dessa hundar. fast jag har tackat nej oxå en gång. och de andra var redan "upptagna".
måste börja leta någe jobb på ett hunddagis eller liknande, skulle vara kul. plus skaffa sig mer referenser och erfarenheter. dessvärre måste man oftast ha någon utbildning, typ trimkurs.. suck! bajs på att trimma och klippa hund, sjukt tråkigt haha. jag ska ändå ha en korthårig sak.

tvättade i förrgår, fy fan vad mycket tvätt det var!! samlat på sig 2 extra veckor med tvätt för att man inte "orkade" och sköt upp det. tiden räckte inte till heller så ska tvätta resten på lördag.

och nästa helg kommer felicia :D:D eller jag har inte frågat men hon kunde inte komma den här helgen så då borde hon ju komma nästa. eller hur?

nu ska jag kika i frysen vad jag ska laga för mat. eller kanske linser? hm.. får se.

längtar man eller?



inte så snygg men ändå sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback