I Borlänge


Hallo hallo, nu var det ett tag sen jag skrev ;p Just nu är jag i alla fall i Borlänge, min hemstad. Vi åkte med mammas kompis hit, jag tog pendeln ända ut till Märsta för att sedan åka bil därifrån. Dryyygt att släpa på väskor på tuben och pendeln och grejer ;p Men men sånt är livet, haha, gick ju som sagt bra, är här nu! :) Mamma och jag åkte först hem till mormor, där bjöds det på supergod middag, fika, ostbricka och massa rödvin, mmmh underbart! Är sjukt mätt nu.

Just nu ligger jag i Felicias soffa och tar det lugnt, är någon värdelös film på tv haha... Felicia kom i alla fall efter några hundra timmar, haha, och hämtade mig hos mormor. Vi ska väl sova snart, så får vi se vad som händer imorgon. Vi kanske ska grilla :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback