jobb idag

idag har jag jobbat! det ringde imorse, det var karin som frågade om jag kunde jobba idag.
klockan kvart över fem stod jag inne i en lite båt och hälsade på chefen. det som var kvällens "grej" var att servera vitt vin och öl till 70 gäster som skulle åka till ett ställe, 30 min.
fixade massa stolar, glas och dricka. några gäster kom och vi öppnade ölflaskor och hällde upp vin. gick fin fint :D
2,5 timmar jobbade jag och det gjorde inget för nu har jag fått in foten i alla fall och kommer säkert jobba mer. iaf vad chefen sa hihi!

Här hittade jag i alla fall en bra sak att inhandla till jul till mormor :D hahaha

Pipparkaka!

Grisar och julbockar i all ära, men nu är de äntligen här, kakformarna som får granen att resa sig och juleljusen att glöda. Pipparkakan är född. Bjud hem dina vänner på ett annorlunda pepparkaksbak. Eller varför inte pigga upp julafton med en plåt kärlekskranka kakor. Inspireras av en lustfylld jul!

Pipparkakan finns i två serier, hallonlila och sidensvart. Varje ask kostar 229 kr och innehåller 4 st olika formar. Vi säljer även formarna styckvis osorterade för 69 kr/st. Observera att om du köper styckvis så får du formen levererad lös utan kartong.

Pipparkaka http://www.coolstuff.se/Pipparkaka


Har kan du få ett prylpaket!

http://blogg.coolstuff.se/289/Lanka-till-oss-och-fa-ett-prylpaket?utm_source=apsis&utm_medium=email&utm_campaign=Nyhetsbrev+26+maj


Herrå!

Kommentarer
Postat av: Världens bästa Karlsson!

NEEEEEEJ HARU FÅTT JOBB?!?!?! :D



En sån grej ringer du och berättar och snackar om foer faaen!!! :D FAN VAD KUL!!! :D Nu får jag la ringa dig snart!!! :D ;)



BTW! Liiiite ilska man känner över den där texten du postade i min blogg! FIFAn toookig man blir eller! FITT KÄRRING OCH FITT FIFFI var det JAAAA! FY FAN!!!!

2010-06-06 @ 12:01:37
URL: http://felicilicious.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback