Klickerpass

Nu har jag varit och köpt en klicker till cesar :D

http://www.zoocenter.nu/sortiment/ProdBild/Klicker_Gibbon.jpg
det var jättekul! klickade för ögonkontakt och han fattar ganska bra. sitter och letar på golvet sedan tittar han på min hand och sedan ögonen. vissa gånger tittar har direkt i ögonen. vi får se hur det går :D när ögonkontakten sitter ska jag lära honom att sitta wiie haha söt cesar!
edit: ska börja lära in sitt ist... ögonkontakt tar för lång tid för honom att fatta och då kan han bli uttråkad =P




juste! bästa repliken kommer från samantha i sex and the city " where is this bar in this bar"

var dagmatte åt Jillis igen idag, men det var supervarmt så hon ville inte gå så fort och mycket. när vi var inne i djurbutiken för att köpa klicker och en kattspade blev hon lite matgalen :D var ju fodersäckar överallt! hon sket totalt i hunden som var där inne och skällde haha sötan!

nu ska jag dricka upp mitt te framför tvn!
sola imorrn på långholmen.. sköönt! kanske blir ett första dopp, meh likei like ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback