Fireflies

mjahapp! sitter och rensar musik på spottan. blev väckt imorse av en motorsåg (?), nej det var lövblåsare som blåser bort allt grus och löv det blir så fint och vårit!
katterna vaknade fem, då känner man YES! så lite lagom trött är man på dem =P känner mig taskig som längtar efter cesar, då slipper vi hår i lägenheten som att det bodde 100 katter här och någon som röjer järnet precis när man gått och lagt sig.
det är sjukt hur man kan längta efter något så mycket och sedan vissa dagar speciellt när jag sitter inne och är trött så längtar jag inte lika mycket =P
nej men jag är trött på att hålla på och andas in massa katthår i näsan, nyser gör jag oxå. det hjälper inte ens om man damsugen 2 ggr om dagen. sopa gör jag 2-3 ggr om dagen och damsugen var tredje.. det borde vara rent!
idag ska vi flytta stora garderoben som av någon anledning har tagit så lång tid. vill få allt klart.
tvätta ska jag göra eftersom jag inte hann igår, var barnvakt (!) och sedan när jag kommer hem märker jag att en maskin inte har tvättat, så man kan säga att jag har tvättat en masikn på 3 timmar.
nyaste teorin ;)


take care!

Kommentarer
Postat av: Världens bästa Karlsson!

Vad finns då utanför oss? haha

Alltså runt om jorden ;p

2010-04-08 @ 23:13:18
URL: http://felicilicious.blogspot.com
Postat av: YÄÄ

svar till K: äjjliäns!!

2010-04-09 @ 14:25:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback