Jobbelijobb

Nu är jag "äntligen" ledig, har jobbat hela pass sen i onsdags. Blev ju såklart sjuk på annandagen. Fick ont i halsen och blev klen, nu är jag bara klen. Febern lurar runt hörnet men jag vägrar bli sjuk på riktigt.
Idag pysslade vi i kassan, klippte ut delar av tapeter-blommor o sånt. Hon som jag stod i kassan med gjorde ett superfint kollage och jag klippte ut lite blommor. Vi skulle sedan laminera kollaget och jag mina blommor. Allt gick bra tills det var min tur. Allt fastnar i maskinen och knölar ihop sig. Vi blev alltså tvunga att skruva isär hela jävla maskinen men små små skurvar och allt var brännhett... vi listade ut hur vi skulle få ut mina blommor efter ett bra jävla tag. Ihop med allt igen som tog lika lång tid. Som tur var gick det inte sönder men det var lagom svettigt ett tag där :D


Nu väntas nyår, vi skall äta på resturang och sedan hem och mysa, kanske spela någe spel. Så skönt att inte stressa med någon fest eller så. Sen är vi båda halvklena och sjuka så lika bra det =)

I ugnen ligger en annanaspizza som jag väntar ivrigt på, julmust till! :D Så jäkla nyttigt ;) Har i alla fall lagt på massor av vitlök, i hopp om att bli frisk (sen är det ju gott oxå ;) )

Gott nytt år på er!


btw skulle det vara grymt att stå i slussen och fota under tolvslaget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback