Sleep over

Japp Theo ligger och toksover redan nu på golvet framför tvn, han är så enkel att ha och göra med i vardagen :)
Såklart kunde jag inte låta bli att träna ett kort pass.
Tänkte att jag skulle köra uppsättanden, jag har gjort det förut, men inte shejpat dem. Det har gått bra i alla fall, han har bra teknik :)
Men i alla fall, shejpingen gick bättre än jag trodde, jag kommer nog köra helt på det från och med nu. Great!



Och så filmerna från igår och från i söndags.
Inkallning


Stadga och inkallning


Fritt följ


Läggande under gång


Imorrn ska vi upp tidigt och sen ut och träna och sedan raka vägen till landet! :D

Kommentarer
Postat av: Angelica

Han är ju så söt så det är inte sant! Gullig han var när han testar vinka under uppsättande :)



Det är roligt att läsa din blogg när det är så mycket filmer och få se vad ni jobbar på.

2012-06-09 @ 21:45:08
URL: http://dirtdiggers.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback