4e och 5e mars

alltså ingångarna börjar ju se riktigt bra ut ?! han sätter ju sig till och med, snacka om lätt att kedja in :D
ser nu att jag använder alldeles för mycket lockgodis, ska sluta med det. tror jag gjorde en inkallning och kedjade en ingång, men det blev inte klockrent men ändå bra :)
kolla skillnaden på de olika dagarna







impulskontroll är något som bör tränas pronto, och mycket utav det! basta :D


sedan blev jag bjuden på middag av theos ägare, mysigt mysigt. då kunde jag heller inte låta bli att träna lite kroppskontroll med theo. tycker mig inte så så värst mycket framsteg men han försöker verkligen och knappt någon frustration :) very good!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag SADE ju att det var lätt att sätta ihop! :-) Plättlätt och snyggt blir det också.

2012-03-09 @ 00:31:17
URL: http://jennysnuzie.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback