Filmer från 7 jan





Jag är speciellt nöjd med apporteringen, kolla hur han griper apporten när jag kastar den :D sen att jag kan ge honom träapporten och att han itne släpper, inte en fail :D
ingångarna med klossen börjar oxå se bra ut, han känns ganska säker där. ska nog börja med mindre kloss inne sen ute. han blir dock lite sne och otålig, får köra lite stadga =)
hoppstå, ja där har jag börjat lagt på kommando lite smått, men ibland när jag sa Stå så snurrade han haha :D
tror att hoppstå kommer vara lite som snurra, han kommer att bjuda på det när han inte vet vad man vill :P

idag var första gången på jobbet, på riktigt. i veckan händer inte så mycket, ska jobba och sedan på fredag drar vi på birkakryssning, massa folk som fyller år, inklusive jag då, fast nästa vecka :)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Duttiga ni är tillsammans! :) Och ha så himla kul på kryssningen, har aldrig varit själv men det verkar kul om man inte åker med suputer. ;)

2012-01-09 @ 22:58:32
URL: http://jennysnuzie.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback