Tävling

så underbar dag det har varit idag! strålande sol gjorde att det började droppa från hustaken, mysigt!
upp och hoppa åkte jag till Jenny och bilade till kungsberga ridhus för lite lydnadstävling.
väl där frös jag som attan och var glad att jag tog med mig täckbyxorna. efter att ha dragit på mig dom så blev livet bättre :D
kul att se lite kelpies, som vanligt var dom helt galna och kunde inte gå i koppel :D
jenny som tävlade fick 169 poäng i klass 1 och ett 3e pris! dom är så duktiga och det är bara lite detaljer som kan bli bättre. samt sinnesstämningen på tävlingsplanen :)
nu får resten bli i bilder..

spring i benen


liten snusläpp

tilo tycker vi är djurplågare som stänger in honom i bilen

smala labbar i bakgrunden det gillar vi ;)

belöning


bääna


snacka om stallkatt :D

lite budföring på skoj


gölle snönos



Kommentarer
Postat av: Jenny

Visst var vädret helt fantastiskt? Jag och Kajsa (Amalaja) var ute och gick tillsammans. :) Fina bilder som vanligt och oj vad labbar är fina när de ser ut så där. kär

2012-02-13 @ 01:26:14
URL: http://jennysnuzie.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback