Påskträningshelg

Japp man måste ju passa på och träna när man är ledig :P Tränade med Jenny både söndag och måndag.
Men jag har bara filmer från söndagen, orkade inte släpa med mig kameran, sen glömde jag ladda kameran.

Ingångarna börjar se bra ut tycker jag, Theo känns säkrare på vad han gör och mina hjälper är ganska små. Han tjuvar lite dock när jag "ställer upp" mig. Så jag har belönat lite mer när han sitter kvar. Han hoppar lite in i position men sånt bryr jag mig inte om :D peta i detaljer kan jag göra någon annan gång! sen kör jag med ganska mycket stadga i ingångarna, jag vill att han ska sitta still efter en ingång och inte förvänta sig att han ska röra på sig helatiden, därför blir filmen ganska lång...


hoppstået ska jag börja träna lite  olika med, gå på olika sätt. ibland känns det som att jag fastnar onödigt länge på samma sak, vilket bara förstör. bättre att börja vända upp och gå riktigt tidigare :) så har jag börjat klickat för massa stora hopp, inte bra! ska verkligen försöka tänka på det tills nästa gång.


Fria följet då, det går rent ut sagt skit bra! :D Jag är typ superglad och fattar inte vad som har hänt. helt plötsligt fattar han. jag har diskuterat detta lite och det verkar som att mitt tragglande innan med detta har varit det som lagt en grund och sedan flöt allting på. han tappar lite lite och är lite svajig men det hör till :)
klickern stör honom lite när jag ska belöna med vänster det är därför han glider ut lite, ska fundera på vad jag ska göra där...


på måndagen började jag med uppsättanden från ligg, det gick förvånadsvärt bra, snygga upphopp till sitt, ska filma det nästa gång.
så tränade vi lite platsliggning. gick helt ok, men han gick upp en gång sen kan det komma lite gnäll. men det är för att han inte vet vad som förväntas av honom.

Bonusfilm på Tilo och hans gungor :D

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hahaha! Min Ollie ville också kampa med gungor men sådana däck som hängde i rep eller i linbanor. :D Han fick bara göra det nattetid för att inte göra folk arga, så vi gick ut mitt i natten och lekte. :D

Kul att det lossnar med Theo nu, ibland trillar polletten ner helt enkelt. Kram på er.

2012-04-11 @ 23:06:05
URL: http://jennysnuzie.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback