MH

Nu är Theo anmäld till MH den 1 okober, hoppas vi kommer med! :D ska bli så intressant och kul. är redan nervös haha. jag kommer ju gå som förare.
är lite nojjig över om han kommer leka överhuvud taget.. han kan ju bli så där, bestämma sig för att inte vilja leka, fast det är mest när han är trött o man har hållt igång ett tag. han får väl vila lite innan. skottet är jag oxå lite orolig över, han blir ju lite låg när det smäller. hoppas han håller i sig i leken. får ta med mig bästa leksaken, en sheltie och en stor kamprulle kan ju bli lite.. speciellt :rolleyes:

tur att någon äldre människa än mig kan lyssna på mig. är så glad att jag som dagmatte har lyckats hjälpa till med Theo och att jag är så uppskattad, sånt är kul! :)

sedan kanske jag o Theo ska gå agilitykurs tillsammans, pirrigt! jag som inte är en agilitymänniska, i alla fall vad jag vet nu. har ju alltid varit mer intresserad av dressyr än hoppning på hästfronten och det verkar stämma på hundfronten med. men vi får se, jag är nog övertygad om att jag/vi kommer ha kul ändå! :D



Kommentarer
Postat av: emelie

Va kul! Jag har anmält tira till ett mh den 1 okt med, på so-su bk. Är det samma? :)

2011-09-04 @ 20:01:40
URL: http://www.emeliebriding.se
Postat av: Fille Pille

WIIIE SPÄNNANDE! :D:D:D



Jaaaaaaa görbra ju, du är duktig och bra!!! :)

2011-09-04 @ 20:29:41
Postat av: Maria

Kul! Ska bli spännande att se resultaten sedan :)

2011-09-23 @ 10:51:07
URL: http://www.tokhund.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback