Idag 7 november

har jag tränat med lurvet. så här kommer lite filmer :)

schysst upplyst plan va :D jag har både dag och kvällsplan


Vi tragglar vidare med baklängesmarschen


Apportering- försöker höja kriteriet, att hålla längre (han har iaf fattat att han ska gripa och inte slänge iväg sakerna)


Slalom, det går mycket bättre inne än ute så ska fortsätta inne tills det rullar på


Klossträning- Fortsätter att höja kriterierna, nära mig och rakt i kroppen gäller


Imorgon blir det träning med Jenny och Tilo. Dom ska tävla snart! Jag ska självklart dit och kika :D

Kommentarer
Postat av: Madelen

Såg bara en liten del av första filmen (är ju på jobbet ;) ) och det tips jag har är att öka intensiteten på belöningen. Jogga bakåt och belöna längre bak och gärna lite utåt så rumpan hamnar inåt (om du inte vill köra belöning i rörelse som du fick tips om på forumet). Lek innan du sätter igång och kör två upprepningar ochsen lek igen.

2011-11-09 @ 08:10:12
URL: http://tokryck.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback