Gasspis är bra

eftersom jag glömde mina marshmallows när vi skulle grilla så grillade jag en nyss, på spisen :D
alla sätt är bra utom dom dåliga ;) gick fort men dom blev så goda!



btw, varför har jag inte hört den här låten förut :O fi fan! tänk om man vore så här grym på att sjunga.
ryser!


fick förresten hem kopplet jag beställde. ska inte visa det för alle dock :D han skakar bara på huvudet och fattar inte vad jag ska med alla hundsaker med utan hund. köpte en klotång på rusta för knappa 30-lappen. jag klipper ju klorna på alla hundar som kliver in här. men ja, för 30 kr så får man vad det kostar, den var helt värdelös! böjde klon för att den var helt oslipad. ska man lämna tillbaka eller försöka slipa själv, hm.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaha va kul! Vart är det mh:t?

2011-06-03 @ 12:09:32
Postat av: Emelie

Va roligt! Jag håller tummarna för att Tira inte ska bestämma sig för att börja löpa :/

2011-06-04 @ 16:43:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback