Filmer

Bjuder på 3 filmer som jag filmade idag med Theo. Klippte ihop och ja, det är en hel del missar från min sida. Men va fan jag filmar ju och tränar så att jag ska lära mig. Tycker faktiskt jag har lyckats liite att få Theo till en bra shaping hund. Han bjuder på beteenden hela tiden.
Visserligen använder jag mig utav hjälp med snurra, men vet inte hur jag ska kunna lära in det på något annat sätt. Han snurrar och snurrar åt ett håll med inte det andra, så det är utmaningen nu :D
i bakdelskontrollen så märker jag att jag har gått för fort fram. nästa pass bli det fokus på att stå kvar med framtassarna. Och i gripandet så går jag oxå för fort fram, hrm. lite otålig kanske. han blev i alla fall väldigt förvirrad men det gick inte helt fel. han dras i alla fall mot mig vilket är bra

Snurra, åt andra hållet


Bakdelskontroll


Nosdutt och gripande, början till länkning

Kommentarer
Postat av: Madelen

Kan inte se de två sista filmerna :(

2011-06-16 @ 08:00:35
URL: http://tokryck.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback