Bästaste

hunden asså! Fick en idé att Theo ska kunna hämta strumpor eller något annat och lämna av i handen.
tar ungefär 5 handtarget och sedan 5 gripanden. sedan sätter man ihop dom två så tar han upp strumpan och trycker nosen i handen.
han kan ju redan handtarget men just att han ska ta strumpan i munnen har han inte lärt sig. så det shejpar jag in. han börjar bli duktig på det och försöker tills det blir rätt, han blir inte lika frustrerad längre och det är bra.
här är första passet


sedan gick vi till fotbollsplanen här i närheten med theos bästa kompis och en till tjej med hennes kineser. han hade lite svårt med platsliggningen när det var så mycket runt om kring men efter att jag sänkte kriterierna så gick det bra. någon inkallning men mest tricks blev det och massa lek :)

Kommentarer
Postat av: angelica nord

Hej hej Linda.

läst om att du har en förfrågan om Aurorashundtjäns på ett forum.

Min åsikt är att det kan inte bli bättre.

jag gick för henne i 2 veckor föra året. Det bästa jag kunnat gjort. Hon är en super trevlig och rolig. Och hon vet exakt vad hon gör :P



Och ja det har gått bra efter det.

Nu är jag själv ägare till ett hunddagis i västerort =)



www.Gladasvansar.com

2011-05-04 @ 17:19:59
URL: http://gladasvansar.com
Postat av: L.J

Hej!

Såg på alltomhundar att du funderar på en katt på foder! Jag är inte medlem där så skriver åt dig här istället.



Eftersom det är en avelshane som ska para några gånger så bör ni i avtalet skriva var parningen ska ske. Om den sker i hemmet hos dig så ska bör du ha ett eget rum där du tar emot honan så att honan oh hanen får vara i fred för parning. Och om parningen ska ske hos dig se till så att ni innan bestämt om hur mycket du ska "medverka" vid parningen. Dvs. se om parar sig, hur mycket osv...



Hoppas det går bra med din nya katt! =)

2011-05-05 @ 20:41:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback