Torrschampo FTW

Denna lilla flaska räddade min dag igår. Jag stod inte ut med mig själv så på rasten gick jag o köpte lite torrschampo på hm. väl tillbaka i skolan sprayade jag tre sprut och mitt hår rök och sedan blev det bra :D Tycker dock att det var lite för hårt sprut, men vad gör väl det :D

 

Ibland när jag går ut är mitt hår nästan helt perfekt, bra lockar fram och bak och sedan när några timmar har gått har alla lockar hängt ner sig och jar ser ut som ett troll, eller möjligtvis som ronja rövardotter :rolleyes: så jag måste hitta någon mild produkt som man kletar in i håret och som inte syns att man har något i håret.

ikväll ska vi till alles bror och tjej och prata buissnes ;) så blir vi nog bjuda på mat och de lär behövas då jag precis kom på att jag inte ätit något idag. well!

chao!

 

edit: åh fy fan nu ko jag på vad jag drömde inatt :O jag har inte fått mina visdomständer än och befarar att ena sitter lite snett, eller ja den gör det. så jag måste nog dra ut den så småning om. men jag drömde att den tanden satt nästan i mitten av gommen. sjukt äckligt var det i alla fall :mad:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback