Kär

Jag har blivit kär.. i en liten lurvetuss, fy vad hemskt det är! :D Nää jag boorde inte men hur kan man undgå att inte vilja. Kattungar är nog sötare än valpar. Valpar blir söta runt 5-6 veckor och kattungar är redan söta när de föds. Jag vet inte vad valpar ser ut som, en liten klump? nejdå :D


Sitter och kollar på en repris av stockholmsnatt, vad hemska fulla människor är. lagen är förresten lite rolig "man får inte vara full inne i en lokal där de har serveringstillstånd" hur går det ens ihop? haha

På onsdag blir det theotime igen. dessvärre är han lite knepig i magen så inge godis för honom, hur nu det ska gå :O vill ju fortsätta med projektet spår. gjorde ju mitt första spontanspår i höstar med mormors lilla pudel och det gick bra. fast jag fuskade ju lite och gjorde ett släpspår med hans bästa leksak. kanske ska gör det med theo oxå så han förstår att det är näsan han ska använda.

nu ska jag kolla på how i met your mother och äta cashewnötter :)
god natt!

Kommentarer
Postat av: Anna & Juni

Tack :D SÖta!

2011-03-28 @ 20:08:31
URL: http://www.annaronge.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback