Bilder från minihundträff

Igår var jag och Theo och träffade Molly och hennes ägare. Vi var neranför eriksdalsbadet där vi fann en liten torrplätt, eller torr och torr den var utan snö i alla fall. Vi varvade mellan att träna med hundarna och låta de leka. Kom dit klockan ett och jag åkte hem vid halv fyra. sträckan mellan badet och horsntull tog vi oss emeller på den tiden, haha. stannade och fotade och tränade. super fint väder var det men det blåste lite kallt. hade satt på mig helt perfekta kläder kände jag, hatar att svettas och hatar att frysa.

haha


en flygande molly



finaste


bästa snusläppen



pööten


tror hundarna ville jaga lite änder :P


den där svanen var förresten sjukt läskig, den skrämde då bort mig i alla fall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback