Banner

jag är trött på min "banner" som jag har nu. texten under lindasunshine känns ju ganska barnslig. men vad ska man skriva då? vill ändå ha någon liten text som beskriver mig. så "alle vart är min nya desgin?!":D

målade svarta naglar för första gången igår men vet inte om det är jag.. fint blev det i alla fall, använde depends nagellack och den var riktigt bra. jag letar ju efter ett ljusgult täckande nagellack till våren/sommaren. möjligvis någon annan somrig färg :D

typ en sån här gul, kanske lite ljusare


idag har vi varit och firat alles lillebror och åt smörgåstårta. jag och alle fick special :P jättegoda långa mackor med avokado, sallad, tomat, ägg, gurka, ajvarkräm, örtost, kallrökt lax och röbetssallad.
lillebror däremot visste inte ens att vi skulle fira honom haha :D han fyller år nu, söndag.
sen hällde jag i mig glass med maränger och chokladsås innan vi åkte hem.

just det, var i gallerian i skärholmen för att leta 18års present med det slutade med att alle köpte ett par skor och jag köpte nya pumps (verkligen på tiden) + ett linne. gallerian hade någon specialvecka (dag?) och alla affärer hade reor. på skopunkten där vi var hade de erbjudandet att köpa två par skor och få 50% rabatt på billigaste paret + 10% rabatt om man blev medlem, och såklart blev jag det :D

imorrn ska jag kanske till ikea med mama och sedan blir det nog plugg, spanska och matte. ska höra om jag kan låna grafräknare oxå, behövs ganska snart i matten. måste nog få en undervisning i hur man använder den :D det enda jag kan som svårast är hur man gör för att få rotenur :rolleyes:

see you! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback