24

hundar var det när jag kom till rastgården. ja vad jag kunde räkna då :) det gick så bra och alla hundar grupperade sig och lekte fint. några gånger blev det lite väl hetsigt och jag var så glad att Valle inte la sig i, han tittade bara på mig och började leka med någon annan. han blev för övrigt vääldigt kär i en kastrerad ridgeback hane :D pussades med honom hela tiden. Leo som han heter vad inte lika förtjust i uppvaktningen och blev trött på valle lite då och då. men de gjorde inget tyckte valle och började tvätta öronen igen :D
stannade där i nästan 2 timmar och på slutet var det bara 4 hundar kvar. då passade jag på att kasta lite boll och träna loss. så gick vi hem, han har aldrig gått så fint i kopplet haha :P bar en liten pinne hela vägen hem oxå, gulleplutten.

så söt liten vappe närmast i bild



pipleksaker :P

haha


drygot


haily och rex

gå bort från mig

men jag vill ju bara pussas lite


vegas(6 mån) och rex


Valle sover ganska gott nu och de lär han göra ett tag :) dags att fixa lite lunch till mg själv

Kommentarer
Postat av: Felicia

haha naaaw plutten dååå :D

2011-03-12 @ 19:36:48
URL: http://felicilicious.blogspot.com/
Postat av: Amanda & Akila

Men gud vad kul! Jag önskar jag kunde hitta nån bra rastgård här, då min inte är 100 alls på att ha lös. Ända gången hon får springa av sig ordentligt det är i stallet, annars vågar jag inte.. Ska kika upp det närmare bestämt!

2011-03-12 @ 23:45:51
URL: http://lathunden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback